Margaux Landuyt

Foto’s:

Over mij

Dag Travel Animals

Mijn naam is Margaux Landuyt, ik ben een 16 jarige student Toerisme in het Sint-Jozefsinstituut te Brugge, met een hart vol dromen en een hoofd vol plannen. Ik ben een fervente reiziger die gek is op avontuurlijke bestemmingen. Voor jou en een beetje voor mezelf ga ik zo vaak mogelijk op zoek naar de mooiste en meest interessante plekjes op aarde. Het organiseren van je eigen rondreis is te gek maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Het is mijn doel om het plannen van jou reis een stukje makkelijker en vooral leuker en avontuurlijker te maken.

Over mijn reis

Met reizen bedoel ik geen strandvakantie maar reizen om jezelf te verrijken, je te laten inspireren door andere culturen en zo nu en dan te genieten. Het constant opzoeken van je eigen grenzen zowel fysiek als mentaal. Dat is reizen voor mij. Reis met mij mee en ontdek de vele verhalen en avonturen op mijn blog. Veel reis- en leesplezier!

xoxo Margaux

my heart was made to travel

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Spanje, Turkije.